17:00:00

Wymarzony portfel


Wg badań: w większości damskich torebek najczęściej znajduje się portfel - i najczęściej czerwony. Czerwony kolor wielu ludziom kojarzy się z elegancją, pewnością siebie, sukcesem, a co za tym idzie... szczęściem. A "czerwone" szczęście... podobno przyciąga pieniądze 😉 I tak: idąc od jednego przesądu do drugiego... dochodzimy do tego, że ja sama od lat noszę jedynie czerwone portfele. A model, o którym Wam za chwilę opowiem: towarzyszy mi już od przeszło 10 lat. Co prawda mój poprzedni był cięższy, z gorszej skóry, ale służył mi dobrze przez ostatnie  5 lat. 😊 

Ten konkretny, choć tak podobny do poprzednich jest jednak wyjątkowy... ponieważ został spersonalizowany. Dostrzegacie ten napis "Stara Kobieta i ja"? 😊 U mnie znajduje się na zewnątrz, jednak możliwe jest także wykonanie oczekiwanego napisu wewnątrz portfela. W swojej ofercie Persona posiada portfele męskie, damskie, teczki, etui... i inne solidne, (nie tylko skórzane) pomysły na prezent. Zamówienie od dnia jego złożenia szło do mnie w dwa dni, co jest tylko potwierdzeniem tego, że to IDEALNY pomysł na prezent... nawet wtedy gdy kończy Wam się czas, a chcecie podarować bliskiej osobie coś praktycznego jak i osobistego. 

Portfel Persona 357 z ochroną RFID ze strony Persona nie dość, że dotarł do mnie ekspresowo to jeszcze w dodatku w pięknym opakowaniu, ochronionym dodatkowo ściereczką ... w pudełku, które jest na tyle solidne, że będzie mi służyło jako skrytka na małe skarby. Szkoda byłoby je wyrzucić. 

Portfel jest bardzo elegancki i został solidnie wykonany z bydlęcej skóry. Posiada: 
  • miejsce na bilon (zapinane na zatrzask)
  • dwie kieszenie na banknoty
  • siedem kieszeni na karty kredytowe, lojalnościowe itp. (w tym jedna z siateczką)
  • trzy kieszenie na dokumenty (w tym jedna z siateczką) 
  • kieszonkę zapinaną na suwak (idealna na zaskórniaki! Przetestowałam ją niejednokrotnie 😉)
  • zabezpieczenie w postaci folii RFID, które chroni karty przed zeskanowaniem
Bardzo cenię sobie ten model. Jest bezpieczny, kieszonka na bilon nie otwiera się. Posiada przed tym podwójne zabezpieczenie. Mięciutki i leciutki nie obciąża mojej torebki. Elegancki, gustowny, ma piękny odcień czerwieni...  wyjmując go w sklepie, przy kasie - czuję się luksusowo mając go w dłoni. Jest tak piękny, że spokojnie mogłabym z nim spać. Czysta radość 😄 Teraz tylko pozostaje szukać pieniędzy do jego napełnienia 😉,by w pełni spełniał swą rolę.














44 komentarze:

  1. Zaiste, portfel jest piękny. Świetnie, że został wyposażony w ochronę kart.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz tylko zbierać kasę, by nie był taki pusty;-)

      Usuń
  2. Piękny jest :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny. Z całego serca Ci życzę, żeby zawsze jakies pieniązki w nim były i nigdy nie świecił pustkami. Oczywiście pieniądze niby szczęścia nie dają, ale bez nich ciężko. Pozdrawiam Danka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Danko, pieniążki bardzo by mi się przydały, bo nasza Służba Zdrowia nie bardzo służebna bez pieniędzy jest, a poza tym to luzik...musi dobrze być.Całuski serdeczne:-))

      Usuń
  4. Portfel bardzo fajny. Jednak ja nigdy nie marzyłam o czerwonym portfelu. U mnie w torebce króluje od zawsze czarny. Ale cóż każdy ma inny gust.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja tylko czerwony i jeszcze dwuzłotówka limitowana z dziurką i parę łusek od karpia...ależ przesądna jestem - nie wiedziałam;-)))

      Usuń
  5. Piękny! Ja od pół roku mam czerwony portfel, a wcześniej nosiłam zielony (ok. 9 lat) i brązowy (5 lat) a wcześniejszych to już nie pamietam :-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zielony, to też taki szczęśliwy kolor...zielony mógłby być u mnie jako drugi - na większe pieniądze:-))) Co ja plotę?;-))

      Usuń
  6. Portfel cudowny. Ma piękny odcień czerwieni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało się wiernie na fotografii oddać kolor - taki jest:-))

      Usuń
  7. Bardzo elegancki i śliczny. Naprawdę praktycznie rozwiązany w środku :)Ja mam w tej chwili brudny róż, ale wcześniej był właśnie czerwony :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój kolor i praktyczny, teraz tylko pieniążki i będzie niezły komplet:-))

      Usuń
  8. Piękny;) Ja mam taki z zielonej skóry, maluski po jakiejś cioci i najśmieszniejsze jest to, że tak bardzo go lubię, że nie chcę go zmieniac i póki co nie dojrzałam do tego;) A w Twoim niech zawsze będzie pełno wiadomo czego;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że portfela nie powinno za często się zmieniać, bo ponoć wtedy uciekają od niego pieniążki - coś w tym jest, bo coś mi ich ostatnio nie przybywa;-))

      Usuń
  9. też mam portfel z tej marki jestem bardzo zadowolona, jest śliczny i bardzo miły w dotyku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...bardzo miło mi, że też możesz odczuwać taką samą jak ja radość:-))

      Usuń
  10. Bardzo zgrabniutki portfelik :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny. Lubię takie mniejsze, niż ogromne na pół torebki ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam czerwony portfel ale nie jest taki piękny jak Twój:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej doceń ten swój, bo się obrazi i pieniążków nie będzie w nim;-)) Dzięki i pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  13. Piękny :) Ja w tym roku po raz pierwszy złamałam zasadę czerwoności i kupiłam granatowy portfel w kwiaty. Nie mogłam się oprzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, czasem też tak mam...nie mogę się czemuś oprzeć i... i różnie to potem bywa;-)))

      Usuń
  14. Chyba sama kupię taki mamie z specjalna dedykacją, takie spersonalizowane rzeczy są świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już zdążyłam poznać, dzięki Tobie, Twoją mamę - to na pewno jej się spodoba:-)) Kup Jej kup!!

      Usuń
  15. W czerwonym podobno pieniądze lepiej się trzymają... Tak się mówi :)
    Ten jest elegancki... do tego ta piękna personalizacja...
    Myślę że Kocikowa Dolina też mogłaby się o taki pokusić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocikowa Dolina jak najbardziej zasługuje na taki portfelik i jak najbardziej pełny:-)))

      Usuń
  16. Kolor czerwony polubiłam po 50ce. Kolor dla silnych i wesołych. I odważnych. Świetnie się w nim czuję. W pełni podzielam Twoje zdanie☺ Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od zawsze, odkąd pamiętam lubiłam, lubię czerwony kolor -a im jestem starsza tym bardziej mnie porywa:-))

      Usuń
  17. Czerwony portfel ponoć przyciąga pieniążki! :)

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie :) http://w365dnidookolazycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny! Też mam czerwony od kilku lat i bardzo go lubię.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest świetny i do tego mój ulubiony kolor. Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Stara Kobieta... i ja , Blogger