wtorek, 6 czerwca 2017

Prezenty z Dalekich Krajów


Prezenty z Dalekich Krajów to strona oferująca biżuterię i kosmetyki z Azji.  Ilość artykułów na ich stronie cały czas się powiększa... Ceny mają konkurencyjne do polskich, ale podobne do wszystkich innych internetowych azjatyckich sklepów... z tym, że z obsługą w tym wypadku możemy porozumieć się po polsku. Mam wrażenie, że to tak naprawdę tacy pośrednicy, ponieważ artykuły także idą... z dalekich krajów, więc czas oczekiwania na przesyłkę to zazwyczaj min. trzy tygodnie, choć... teoretycznie paczka może do nas dojść nawet w ciągu siedmiu dni - wszystko zależy od służby celnej. U mnie to był akurat miesiąc z hakiem. Nie mniej: to naprawdę fajna opcja - tym bardziej, że identyczne produkty widziałam w Poznaniu trzy razy droższe 😉 A kupując na stronie Prezenty z Dalekich Krajów - za przesyłkę już nie płacimy, a produkty zostają do nas wysłane przesyłką ubezpieczoną.




Pierwszym z produktów, na które się skusiłam była skórzana bransoletka typu opaska z metalowymi ozdobami za 8,60 zł. Zdecydowałam się na czarny, najbardziej uniwersalny kolor, choć występuje także w kolorze różowym i białym. Kiedy już do mnie dotarła... zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia 😊) Bransoletka składa się z połączonych ze sobą skórzanych pasków, na które zostały nawleczone posrebrzane metalowe elementy. Jest zapinana na klips, więc nie muszę się martwić przeciąganiem jakichś sznureczków i tym podobnymi sprawami... Wygodna, choć bez możliwości regulacji jej długości (23 cm) wpasowała się idealnie na mój nadgarstek. Wygląda porządnie, elegancko i nietandetnie... jakość w stosunku do ceny naprawdę świetna - tak myślałam przez pierwsze dni. Niestety po tygodniu jej intensywnego noszenia jeden sznureczek się oderwał. W sumie "normalka"... uwielbiam bransoletki ze sznureczków i noszę je bardzo często... i tak samo często jestem świadkiem odrywania się sznureczków. Nie mniej zdecydowanie lepiej znosi się oderwanie sznureczka od tej samej bransoletki za 8,60 niż od identycznej kupionej za niecałe 30 zł. Zresztą... może to już taka natura tych "sznureczkowych" bransoletek?





Drugim produktem na który się zdecydowałam był zegarek. Wielowarstwowa skórzana bransoletka z zegarkiem i wieżą Eiffla w kolorze ciemno-kawowym (dostępne jeszcze w białym, różowym, zielonym, czarnym, granatowym i pomarańczowym kolorze) została stworzona z połączonych ze sobą prostych i zaplatanych rzemyków oraz woskowanego sznurka. Ozdoby tworzą: zawieszka z wieżą Eiffla, koraliki z drewna i metalu oraz zegarek co do którego miałam obawy... czy nie będzie jedynie atrapą. W końcu bransoletka z zegarkiem 8,60 zł? To troszkę podejrzane 😉 Moje obawy były jednak nieuzasadnione, ponieważ zegarek okazał się być prawdziwym zegarkiem i chodził! "Aż jeden dzień...😉 Zwalam to jednak na fakt, że podróżował do mnie dobry miesiąc, swoje też odleżał pewno wcześniej w jakimś magazynie... no i się bateria wyczerpała. Zaopatrzę się na pewno w nową bateryjkę, która niestety będzie kosztowała więcej niż 8,60. Przypuszczam, że miałam po prostu pecha... szkoda, ponieważ bransoletka z zegarkiem jest naprawdę świetna! Lubię nosić takie niezobowiązujące, sportowe dodatki na co dzień."  Tak miała brzmieć dalsza część tej opinii, ale zegarek cudownie ozdrowiał i po jednym dniu znowu zaczął chodzić 😉 (oczywiście bez kupna nowej bateryjki)... zobaczymy jak długo;-)?

Dwie śliczne, ładnie wykonane bransoletki, które niestety posiadają małe mankamenty... ale może to po prostu ja mam takiego pecha (który jak się okazuje mija)? ;) Doceniam łatwy kontakt z obsługą sklepu, konkurencyjne ceny... i wierzę w to, że ten zerwany sznureczek i "dziwnie zachowująca się" bateryjka to jedynie jednostkowy przypadek. 😊
Podsumowując: jestem zadowolona, bo "pech", że zerwał się sznureczek czy, że bateryjka nie działa żaden pech(oby tylko z takich życie się składało)... po prostu nie fart malutki, tyci taki, tyciuchny;-)))

46 komentarzy:

  1. Wielokrotnie zamawiałam dziesiątki rzeczy na ali express, czyli chińskim allegro. Niektóre docierały bardzo szybko, inne później. Były to przedmioty do ozdabiania tortów w stylu angielskim oraz formy do ciast. Wcześniej zamawiałam tego typu rzeczy w polskich sklepach internetowych, i gdy porównałam ceny tych samych produktów u Chińczyków, włosy stanęły mi dęba. Polskie ceny przyprawiały o zawrót głowy. Dodatkowo za Ali express nigdy nie było opłaty za przesyłkę. Twoje azjatyckie zdobycze są bardzo ładne. Może zegarek potrzebował czasu na aklimatyzację!? Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęłam tarczę zegarka i mam bransoletkę... już po zmartwieniu...jestem zadowolona:-))

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. ...nawet przestał chodzić... tak bardzo mi nie zależy na tym, żeby czas szedł do przodu;-))

      Usuń
  3. Obie bransoletki bardzo ładne ;-) Chociaż bym nie nosiła to i tak bardziej podoba mi się ta z zegarkiem ;-) Mam od nich jedną bransoletkę jak na razie (idzie do mnie druga), jest bardzo elegancka i ładna ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... też ja ją noszę inaczej, bez tarczy zegarka;-))

      Usuń
  4. Widziałam już kilka razy podobny zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...takie niezobowiązujące cacuszko...dla jednych piękne, dla innych tandeta:-))

      Usuń
  5. Zegarek jest prześliczny, piękna ozdoba :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dość oryginalne, ale nie moja bajka, wolę bardziej subtelne, stosowne dla dojrzałych pań....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie dojrzałam i dlatego noszę;-) Buziaki:-))

      Usuń
  7. Bardzo podoba mi się ten zegarek :) Jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczynam doceniać jego niechodzenie... ha,ha;-))

      Usuń
  8. Ładny zegarek ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie no ten zegarek jest przepiękny! Niesie ze sobą cudowny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klimat ma... i nie nadąża do tego;-))obecnego czasu:-))

      Usuń
  10. Ten zegarek jest cudny:)))nigdy nic nie zamawiałam:)))może warto spróbować:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, co sobie będziesz żałować:-))) Ściskam serdecznie:-))

      Usuń
  11. Oo! Wieża Eiffla prezentem z dalekiego kraju.... ;)) to tylko 2 godziny samolotem, nie tak znowu daleko ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie daleko...miasto zakochanych... można pomarzyć:-)))

      Usuń
  12. W Gdyni mamy sklep z takimi rzeczami. Można tanio kupić całkiem fajne cacuszka. Widziałam tam właśnie podobne rzeczy jak Twoje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Poznaniu też jest taki sklep, ale bardzo drogi:-)

      Usuń
  13. Bardzo ciekawy zegarek, nie noszę takich bransoletek ale na Tobie ładnie wygląda. Nigdy nie kupowałam w tym sklepie. Pozdrawiam serdecznie 😎😎😍😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Tobie też wyglądałyby ślicznie... spróbuj:-)) Całuski:-))

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Najbardziej oryginalne jest to, że jest zegarkiem stojącym w miejscu (ależ mnie to zachwyca:-)))

      Usuń
  15. Ładny zegarek:)Nigdy nie robiłam zakupów w tym sklepie, może kiedyś spróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkiego, póki się żywym jest - warto próbować:-)))

      Usuń
  16. Obie bransoletki mi się podobają. Zegarek jest bardzo stylowy :).

    Rzadko coś kupuję przez internet. Trzymam kciuki żebyś już nie miała żadnego pecha przy takich zakupach choćby tyci :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie pechy, nie robią na mnie wrażenia - to peszki są... inne są rzeczy ważne. Ale dziękuję serdecznie i pozdrawiam gorąco:-)))

      Usuń
  17. Bardzo podoba mi się zegarek :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo i całusy ślę:-))

      Usuń
  18. Muszę zaglądnąć do nich na stronę nie ukrywam że mnie bardzo zaciekawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pobuszuj trochę, może coś fajnego znajdziesz:-))

      Usuń
  19. Skórzana branzoletka rewelacyjna 😊 ja często zamawiam na Aliexpress, ale czasami czeka się na przesyłkę nawę 2 miesiące.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem nią oczarowana, jest w moim stylu:-))

      Usuń
  20. Cóż, piękne rączki, Stara Kobieto!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo oryginalne są te bransoletki. I bardzo pasują do Twojego stylu.
    Moc ciepłych pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję gorąco i pozdrawiam serdecznie:-)))

      Usuń
  22. Bardzo piękne bransoletki, mój faworyt to, ta z zegarkiem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się teraz zastanowię to obie lubię, choć bardziej tą z paseczków:-)))

      Usuń