15:06:00

Wody perfumowane Allvernum


Zapachy to również język porozumiewania się... zapachy z dzieciństwa, młodości, miłości... przywołujące wspomnienia, kojarzone z osobami, wywołujące marzenia...nie można przejść obok nich obojętnie. Każda z nas lubi ładnie pachnieć. Moim zapachowym number one jest Coco Chanel NO. 5 i La Vie Est Belle..., jednak zazwyczaj twardo stąpam po ziemi i takimi cudami psikam się tylko, jeśli dostanę je w prezencie, a i wtedy mi ich szkoda... bo przecież mogą się skończyć 😉 Tym samym zazwyczaj sięgam po o wiele tańsze produkty, takie jak np. wody perfumowane Allvernum, z kolekcji Grasse. 

Wszystkie esencje zapachowe użyte w tych wodach pochodzą z francuskiego miasteczka Grasse. W kolekcji znajdują się zapachy świeże jak i uwodzicielskie. Wybór jest naprawdę trudny! Już na pierwszym rzut oka zachwycają szatą graficzną swoich opakowań - gustowny, elegancki, prosty i po prostu piękny kartonik powoduje, że najchętniej nie wyjmowałabym ich z opakowań. Flakony rónież są proste, niewymyślne...eleganckie właśnie przez swą prostotę. Nie mniej - zdecydowanie lepiej wypadają kartoniki(pieszczące oko), które ujrzymy na żywo... jedynie po dłuższych poszukiwaniach, ponieważ kosmetyki Allverne nie wszędzie są dostępne. W drogeriach Hebe są w sprzedaży i ... Zresztą w internecie jest dostępny pełen spis miejsc, gdzie możemy się w nie zaopatrzyć. 😊

Kolekcja Grasse obecnie składa się jedynie z czterech produktów, ale to nic... ponieważ są to zapachy na tyle zróżnicowane, że wiele kobiet znajdzie wśród nich zapach odpowiedni dla siebie. Wszystkie cztery obudzają zmysły, otulają ciało... A jak jest z trwałością zapachu? Jak na wody perfumowane (dodatkowo w dość atrakcyjnej cenie 30/40 zł za 50 ml - w zależności od miejsca)  - dobrze! Zapach utrzymuje się 3-4 godziny.


IRIS & PATCHUOLI

Korzenno - kwiatowa, intensywna, wyrazista woda toaletowa dla kobiet z pazurem. Idealna na wieczorne wyjścia, romantyczne kolacje za sprawą zmysłowych, mocnych nut. Bardzo udane połączenie zapachów - w dodatku jedno z moich ulubionych 😊

Nuta głowy: neroli, bergamotka, kokos

Nuta serca: irys, jaśmin, róża

Nuta bazy: paczula, czekolada, karmel


Bardzo świeży, owocowo - kwiatowy zapach idealny na co dzień. Szczególnie wiosną i latem. Polecany dla dynamicznych, aktywnych kobiet. Lekkość, zwiewność i dziewczęca kobiecość zamknięta w zapachu. Idealny szczególnie dla młodych kobiet.

Nuta głowy: mandarynka, gruszka, truskawka

Nuta serca: kwiat wiśni, róża, jaśmin

Nuta bazy: piżmo



Bardzo zmysłowy i kobiecy zapach. Uwodzicielski, kuszący, ciepły... piękny. Po prostu. To kolejny zapach, który sprawdzi się szczególnie podczas kolacji, wieczornego wyjścia.

Nuta głowy: zielone trawy i zioła, lotosu i peonia

Nuta serca: konwalia, róża, jaśmin

Nuta bazy: piżmo i drzewo cedrowe.


Mój ulubiony zapach z tej kolekcji. Bogaty, intensywny zapach, który dodaje mi pewności siebie. To jeden z tych zapachów, które lubię wykorzystać nie tylko na specjalne wieczorne wyjścia. Bardzo wyrafinowany, intensywny zapach w którym świeżość miesza się z elegancją.

Nuta głowy: gruszka, różowy pieprz, neroli

Nuta serca: kawa, jaśmin

Nuta bazy: bursztyn, paczula, wanilia

Jestem Stara Kobieta, ale zapach jest dla mnie bardzo ważny - to zadziwiające ile można wyrazić zapachem. Zapachami też można się bawić - najlepiej po to, żeby nie pachnieć starą zgorzkniałą kobietą(którą można być mimo młodego wieku 😉😃 Więc skorzystajmy z oferty Allvernum - zapachów na każdą okazję 😊😊

49 komentarzy:

  1. Masz rację zapachami można się bawić i wyrażać siebie. Muszę przyznać, że jeżeli chodzi o perfumy jestem dość stała w uczuciach i często ich nie zmieniam ale chętnie wącham flakoniki, kiedy tylko nadarzy się okazja.
    Pozdrawiam ciepło i życzę udanego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jestem zmienna (w zapachach;-))jak pogoda majowa;-), a poza tym lubię eksperymentować choć mam zapachy ulubione...niestety najładniej mi pachną te nie na moją kieszeń:-)) Serdecznie ściskam i całuję:-))

      Usuń
  2. Pięknie zachęciłaś do zakupu. Koniecznie muszę wypróbować. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zapraszam do spróbowania... na pewno Ci się spodobają:-) Buziaki:-))

      Usuń
  3. Ta z nutą wiśni na pewno by mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mhm...z wiśnią jest świeżutki i dynamiczny bardzo:-)

      Usuń
  4. Pierwszy zapach z Twoich ulubionych to zapach mojej córki, ja nie przepadam ale za to drugi jest "mój"/jeden z moich ulubionych, bo mam jeszcze trzy inne/.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne, żeby samej dobrze czuć się z danym zapachem, a nie dusić;-)... ja czasem miewam takie fazy zapachowe w zależności od nastroju:-)) Buziaki:-))

      Usuń
  5. Nigdy ich nie używałam☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Great products dear, I'm following you #253, how about follow for follow? ^_^

    limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Sprawdziłam , mam chyba za dużo zapachów, różnych zapachów. Nie wszystkie mi już pasują, chyba muszę zrobić miejsce na następne ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gusty się zmieniają z upływającym czasem, ale tak czy inaczej, to ja niezmiennie lubię ładnie pachnieć i czuć piękne zapachy... moja babcia najbardziej lubiła zapach chleba;-)

      Usuń
  8. Nigdy nie używałam tych produktów... może powinnam ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tych produktów, ale prezentują się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam o tych perfumach, cena kusząca :) Niemniej jednak ja mam często alergię na zapachy, powodują u mnie zawroty głowy, więc musiałabym te najpierw sprawdzić w sklepie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żadnego kota w worku, również w kwestii pachnienia:-))A'propos alergii - ja mam alergię na służbę zdrowia;-)))

      Usuń
  11. Nie są mi znane te produkty. Od lat jestem przywiązana do zapachu eclat d'arpege. Nie znalazłam innego odpowiedniego dla siebie. A tak, jak Pani powiada zapach jest bardzo ważny, jest naszą częścią, więc jednak nie będę eksperymentować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli ten zapach jest taki Ciebie wyróżniający i jesteś z nim związana - to w żadnym przypadku nie zmieniaj tego:-)) Koniecznie muszę powąchać ten Twój zapach - może po nim dojdę kim i jaka jesteś(?) Buziaki:-))

      Usuń
  12. Nie znane mi są te wody :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może, któraś by Cię zachwyciła, a może wcale nie... czasem opis brzmi tak pięknie i zapowiada wiele, a potem okazuje się, że to nic dla nas;-)) Serdeczności:-))

      Usuń
  13. Nie używam ani wód ani perfum.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyznam szczerze, że nie znam tych zapachów. Czas to zmienić :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle jest w sprzedaży tych pachnideł, że można się pogubić nim znajdzie coś dla siebie odpowiedniego:-))

      Usuń
  15. ciekawe zapachy, z chęcią coś powącham;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie...mam nadzieję, że któryś Ci się spodoba:-))

      Usuń
  16. Uwielbiam gruszkę i neroli w perfumach. Chyba najbardziej kuszą mnie te z wiśnią i te ostatnie. Mam nadzieję, że będą w Hebe u mnie, rzadko tam jestem, bo daleko, dlatego nigdy nie widziałam. To może być fajny pomysł na lato, trzeba przewąchać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te z wiśnią są bardzo na czasie, na dzisiejszą letnią porę:-) Super to ujęłaś: trzeba to przewąchać:-)Buziaki:-)

      Usuń
  17. Nie znam tych perfum, ale tak pięknie promujesz, może się zapoznam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ mi miło...mam nadzieję, że spodoba Ci się cho jeden z tych zapachów:-))Ściskam:-)

      Usuń
  18. Nie znam tych zapachów, ale muszę je poznać, bo cena jest kusząca. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może po powąchaniu, jakiś stanie się Twoim zapachem:-))

      Usuń
  19. Nie słyszałam o tych wodach, ale myślę, że drugi i trzeci zapach mogłyby mi się spodobać (patrząc po nutach) :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądają mega interesująco ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jeszcze nosem trzeba potwierdzić czy są warte zainteresowania:-))

      Usuń
  21. Dla mnie zapach również gra kluczową rolę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach dużo mówi o człowieku, jego mentalności:-))

      Usuń
  22. Ostatnio będąc w Hebe nie widziałam tych zapachów ale mogło to być spowodowane moim pośpiechem :) Opakowania są prześliczne i bardzo zachęcające do kupna :)
    Patrząc po nutach chętnie zaopatrzyłabym się w zapach dwa, trzy i cztery :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię zapachy, fajnie prezentują się :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Stara Kobieta... i ja , Blogger