17:59:00

Prezenty z pudła... bez "pudła"

Prezenty mogą być: 
  • banalne i niebanalne
  • niepożyteczne i pożyteczne
  • kurzące się na półce i zapadające w pamięć

Lepiej jednak zawsze wybierać te po "i"... najpiękniejszą grupą prezentów są te dawane od serca, a jeszcze lepiej... tworzone samodzielnie z sercem. Nie oszukujmy się jednak – nie każdy posiada takie umiejętności, żeby samemu stworzyć piękny, niebanalny prezent. A tu wypadnie ślub, a tu jubileusz, urodziny... i co wtedy? Wtedy z pomocą przychodzą nam takie sklepy jak MyGiftDna. 


MyGiftDna to strona ze spersonalizowanymi prezentami, która sprosta swoimi propozycjami prezentowymi oczekiwaniom darczyńców i szczerze ucieszy obdarowane osoby. Karafki, kieliszki, zestawy do serów, deski, ręczniki, kubki, portfele, notesy, kalendarze i nie tylko. To prezenty haftowane, grawerowane... odpowiednie dla każdego i na każdą okazję, ponieważ w większości podlegają personalizacji. Piękne i gustowne. Nietuzinkowe, przydatne i warte swojej ceny.

I ja wiedziałam, że dostanę prezent, oczekiwałam go w napięciu..., a gdy dotarł (swoją drogą w iście ekspresowym tempie) – zaskoczył mnie swoją zawartością. Naładował mnie mnóstwem pozytywnej energii (zdjęcia sugerują, że ze szczęścia postanowiłam się upić... 😉 - to jedynie pozory, bowiem po zrobieniu zdjęć wino zostało znowu przelane do butelki 😲 ), a zawartość zachwyciła! 😊


Widziałyście kiedyś motywacyjną deskę? Jeśli nie - macie ku temu niepowtarzalną okazję. Jedynym minusem jest oczywiście fakt, że gdy już się taką deskę posiada - szkoda coś na niej kroić / ubijać, ew. można nią walnąć kogoś, kto chce zabić w nas optymizm 😉 Wystarczy jednak odwrócić ją na drugą stronę - i kroić po stronie bez graweru wykonanego laserem. Deska posiada wymiary 25 x 32,5 cm i została wykonana ze sprasowanej trawy bambusowej. Moja deska posiada personalizację "Stara Kobieto", ale oczywiście w to miejsce można wstawić każdą inną... nazwijmy to "nazwę własną". Wzorów na stronie jest natomiast mnóstwo (do pooglądania tutaj). Bardzo ładne i solidne wykonanie!




"Szczęśliwe pióro" Parkera to piękna, elegancka propozycja. Do wyboru pozostają dwie opcje - pióro kulkowe (z wykończeniem srebrnym) i pióro wieczne (z wykończeniem złotym). Niestety mój darczyńca się zgapił... (a może ja?) i skończyłam z piórem kulkowym 😉, choć od dziecka uwielbiam pisać stalówką. Nie mniej - pisze pięknie, a ja mam gustowny przyrząd do pisania, który jestem pewna - będzie mi służył przez naprawdę długi czas.


I perła w tym zestawieniu, czyli zestaw grawerowanej karafki i dwóch kieliszków do wina.  Litrowa karafka i kieliszki po 275 ml... piękny, elegancki zestaw, wykonany z dobrej jakości, delikatnego, cieniutkiego szkła, z dokładnym grawerem. Prezent idealny na rocznicę, ślub... piękna czcionka graweru, odciski palców, które tworzą serca... klasa i elegancja!
Zawsze, gdy coś przypadkiem stłukę - mówię, że to na szczęście, ale w tym wypadku... nie będę ich tłukła nawet na szczęście (może będę miała szczęście i tego nie zrobię 😉).

Mimo, że te prezenty przyszły w pudle... są to prezenty bez "pudła" 😊 

69 komentarzy:

  1. Masz rację, te prezenty są bez "pudła". Zapisałam sobie stronkę, gdzie można takie prezenty kupić. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne prezenty. Pióro ekstra - lubię pisać piórem. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy chodziłam do podstawówki, to pisało się stalówką maczaną w atramencie, a on był w słoiczku, który nazywano kałamarzem...nie wolno było pisać długopisem...Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Piękne...jestem bardzo szczęśliwa, że dołączyło ono do mojej kolekcji innych piór...uwielbiam pisać ręcznie...właśnie piórem:-))

      Usuń
  4. Fajne prezenty, zapisuję stronę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A można też wybrać inne, też spersonalizowane...czyli dawane z serca:-)

      Usuń
  5. Wow, rewelacja. I jakie fajne wieczne pióro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prezent, który jednocześnie jest pamiątką...to cudowne jest:-))

      Usuń
  6. Wspaniałe drobiazgi posiadasz- pióra zazdroszczę (pozytywnie oczywiście) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie trzy to wspaniała pamiątki przeznaczone na różne momenty...deska, gdy w kuchni coś robię(czyli często)...karafka, gdy nalewam z niej wino i piję z kimś mi miłym...pióro, gdy piszę ręcznie, a czynię to często...i z tego wszystkiego wynika, że często jestem ponad miarę szczęśliwa:-) Ściskam serdecznie:-)

      Usuń
  7. To naprawdę prezenty bez pudła. Dziękuję za namiary na taka fajną stronę.
    Uściski serdeczne posyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo (jak to kiedyś się mówiło;-)) kontentna, że sprawiłam Ci przyjemność:-)Pozdrawiam gorąco:-)

      Usuń
  8. Prezenty cudne:))bardzo mi się podoba to gustowne pióro:))zapisałam stronę i pewnie z niej skorzystam:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo się cieszę, że na coś się przydałam:-))Serdecznie ściskam i życzę Ci aby ktoś podarował Ci takie pióro:-))

      Usuń
  9. Zamówię mamie coś unikalnego z okazji zbliżających się jej urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ cudna jesteś córka...mama na pewno będzie uszczęśliwiona:-) Pozdrawiam Was Obie:-))

      Usuń
  10. Wspaniały napis na desce. Na pewno wywołuje od razu uśmiech i dodaje energii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka mantra, która pomaga w życiu...mnie bardzo! Pozdrawiam gorąco:-)

      Usuń
  11. Piękne prezenty. Uwielbiam to hasło na desce, bardzo mądre, warto się stosować :D
    Ściskam, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stosuję się do niego, a teraz tym bardziej muszę, bo mam w desce wypalone te słowa...Pozdrawiam bardzo serdecznie:-))

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. I mają swoją wymowę, a to w prezentach najważniejsze:-))

      Usuń
  13. Wspaniałe! Też byłabym zachwycona :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój zachwyt nie mija...wiem,że tak już zostanie. Pozdrawiam gorąco:-)

      Usuń
  14. Taką deską do krojenia to chciałabym mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest energetyczna bardzo...życzę Ci, żeby spełniło się Twoje marzenie...może coś komuś szepnąć na uszko;-)

      Usuń
  15. a ja chyba bym chciała to pioro bo ostatnio ucze się kaligrafii i mysle ze by mi się przydalo Pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uczyłam się w szkole podstawowej kaligrafii...kiedyś były osobne godziny poświęcone kaligrafii...wspominam je bardzo miło...do dzisiaj lubię pisać ręcznie...to dla mnie przyjemność...tylko, że teraz już nikt listów nie pisze:-))Ściskam:-)

      Usuń
  16. Karafka i kieliszki, bardzo ładne ideALNE na romantyczne wieczory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na jednym Twoje imię, na drugim(może lepiej po prostu Ty...bo jak się imię miłego zmieni(?);-)Pozdrawiam serdecznie i życzę wielu romantycznych wieczorów:-)

      Usuń
  17. też mam od nich prezent - mają świetny wybór :) mamie podarowałam deskę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cudownie, że też macie takie fajne prezenty:-))

      Usuń
  18. Wszystkie prezenty udane. Pióro fantastyczne. Bardzo lubię pisać piórem. Dzięki za stronkę. Już lecę pobuszować. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłego buszowania i wybierania prezentu dla kogoś dla Ciebie ważnego:-) Pozdrowionka:-))

      Usuń
  19. Karafka mi się najbardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdemu co innego w duszy gra, każdemu co innego się podoba...mnie taka różnorodność podoba się bardzo:-)

      Usuń
  20. moja deske maz juz w pierwszym dniu porysowal bomyslal ze moze na niej kroic gdziekolwiek:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdziwy facet...po prostu;-) Trudno, to tylko deska...ważne, że Twój mąż jest cały;-))Pozdrowionka:-))

      Usuń
  21. Super spersonalizowane prezenty dostałaś :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem wdzięczna za nie i szczęśliwa jeszcze bardziej, choć myślałam, że bardziej nie mogę:-))

      Usuń
  22. ojejuuu ale cudowne akcesoria do picia wina;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do picia wina, ktoś potrzebny jest jeszcze;-) Ale to już we własnym zakresie...pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  23. Takie prezenty są najlepsze :) Świetne mają tam rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prezenty powinny być zawsze robione z myślą o danej osobie...prezent nie powinien zbywać osobę(mam na myśli przekazywanie w darze komuś...jakiś swoich śmieci znalezionych na strychu, na zasadzie...na odczepnego, byle by coś dać...lepiej wtedy z niczym się nie wychylać)Pozdrawiam serdecznie:-))

      Usuń
  24. Super prezenty, oryginalne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dają siłę przez to, że są spersonalizowane...konkretnie dla danej osoby przeznaczone:-))

      Usuń
  25. Super rzeczy wybrałaś :) Też mam coś z tej strony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo zadowolona...to pamiątka, symbol...nowa, fajna cząstka życia... materialna, a jednak z duszą:-))

      Usuń
  26. Super prezenty,ja mam zawsze zrobione rzeczy z technik które umiem robić i jak tylko mnie czy dzieciom coś wyskoczy nie musimy szukać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te prezenty mają podobną siłę jak te robione własnoręcznie, z przeznaczeniem dla konkretnej osoby... ale nie zawsze mamy czas, pomysł, umiejętności, by uraczyć kogoś prezentem, takim osobistym:-))

      Usuń
  27. Odpowiedzi
    1. Świetnie radują obdarowanego i wprowadzają cudowny klimat:-)

      Usuń
  28. Fajne są takie personalizowane prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  29. WOW! super prezenty. Wspaniałe.........i tylko dla Ciebie i Twoje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie...tylko dla mnie i tylko moje...to jest takie ważne, żeby darowaniem komuś prezentu podkreślać jego dla nas ważność...dlatego laurka od dziecka, czy od niego drobiazg, kupiony za grosze ma większe znaczenie niż byle flakon perfum(nawet najdroższy) kupiony na tzw.odczepnego. Pozdrawiam serdecznie:-))( nie na odczepnego);-))

      Usuń
  30. Jarają mnie pióra! :)
    I podoba mi się deska - taka wyjątkowa.

    OdpowiedzUsuń
  31. Bez pióra w torebce, nie ruszam się z domu:-))

    OdpowiedzUsuń
  32. Grawerowane pióra elegancko się prezentują i są bardzo spersonalizowane. Na prezent to ideały pomysł.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Stara Kobieta... i ja , Blogger