20:25:00

Intensywnie ujędrniająca maska do twarzy (dla wszystkich rodzajów skóry)

" Piękno jest burzeniem chronologii i buntem wobec czasu." Milan Kundera

Staję się kosmetycznie monotematyczna. W mojej łazience pojawił się kolejny rosyjski kosmetyk. W dodatku kolejny produkt, który naprawdę dobrze się u mnie sprawdził. 





Połączenie:

  • oleju z nasion wiesiołka dwuletniego, bogatego w nienasycone kwasy tłuszczowe - wyciągu z owoców róży, który tonizuje i działa łagodząco na skórę
  • ekstraktu z różeńca górskiego, który koi i stanowi silny antyoksydant
  • wyciągu z kwiatów rumianku, który wygładza skórę
  • hydrolatu z melisy, który odświeża i pobudza skórę
  • wyciągu z nagietka, który działa lekko przeciwzapalne 
  • witaminy E
BEZ:
  • parabenów
  • SLS, SLES, PEG
  • silikonów
  • syntetycznych zapachów i barwników
  • glikoli
  • produktów przerobu ropy naftowej

To wszystko razem, w ujędrniającej maseczce Natura Siberica bardzo dobrze wpływa na stan skóry, nawilżając ją, wzmacniając i dając uczucie podciągnięcia. Tworzy takie "rusztowanie", które napina skórę, podciąga do góry i nadaje sprężystość. Pięknie pachnie i świetnie się wchłania, więc po "przepisowych" piętnastu minutach, przez które powinno się ją trzymać na twarzy... już niewiele pozostaje mi do zmywania ciepłą wodą. Nadaje się do stosowania przy każdym rodzaju cery, a szczególnie przy tej dojrzałej. Naprawdę liftinguje i poprawia owal twarzy. Sprawdza się także w przypadku szyi, uelastyczniając ją i nawilżając. Dodatkowo jest wydajna, jedna tubka wystarczyła mi na 10-12 aplikacji (i to przy nakładaniu grubszej warstwy), więc jej cena (ok. 22 zł, np. tutaj) zostaje szybko zamortyzowana.

Natura Siberica to firma o której kosmetykach słyszałam już wiele dobrego i mam poczucie, że wybór maseczki tej marki - opłacił mi się. To nieudziwniony, a naprawdę dobry produkt.
Moja ocena: 5/5

56 komentarzy:

  1. Maseczki nie znam, ale z przyjemnością wypróbuję, ponieważ lubię rosyjskie maseczki, mam sporo z Babuszki Agafii i świetnie się u mnie sprawdzają. Po Twojej rekomendacji, myślę, że z tą będzie podobnie :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po jej stosowaniu zauważyłam znaczną poprawę...moja niezwykle krytyczna córka również...więc bez obaw polecam ją:-))

      Usuń
  2. Myślę że mógłaby spodobać się mojej mamie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że Mama byłaby zadowolona...chciałabym bardzo, aby tak było:-))Pozdrowienia również dla Niej:-)

      Usuń
  3. Maseczki nie znam, ale jej wydajność jest plusem :)
    http://Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest wydajna faktycznie...jeden zakup, a przyjemność kilkukrotna:-))

      Usuń
  4. Bardzo lubię rosyjskie maseczki, mają fajne składy i rzeczywiście działają;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maseczki Babuszki Agafii też się u mnie sprawdzają:-)

      Usuń
  5. Rosyjskie kosmetyki podbijają Polskę i również moje serce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też podbiły, chociaż miałam z nimi chyba ze dwie wpadki, ale nic nie jest idealne;-)

      Usuń
  6. Zapiszę nazwę i chętnie wypróbuję tego cuda. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. To nie dla mnie, ale dla siostry czy mamy..czemu nie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, to jest kosmetyk dla dojrzałej skóry. Fajnie, że Ty jeszcze jesteś tak młoda i nie potrzebujesz:-)) Pozdrowionka również dla Mamy i Siostruni:-)

      Usuń
  8. Witaj wiosennie i cieplutko😊 kosmetyków nie znam, ale po takiej recenzji zapragnęłam je mieć!! Dziękuję 😊 pozdrawiam cieplutko ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę, żeby Ci przypasowały...dodatkowo trzymam kciuki i pozdrawiam gorąco:-))

      Usuń
  9. już wiem co mamie kupię w prezencie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ucałowania dla Ciebie i dla Mamy, również gorące:-))

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Same cudowne córki tu piszą do mnie...jakie to miłe:-) Pozdrów też Mamę ode mnie gorąco:-))

      Usuń
  11. Szalejesz kosmetycznie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szaleństwo wyssałam z mlekiem mamy, a mama karmiła mnie piersią do 18-go miesiąca życia... i tak mi zostało:-))

      Usuń
  12. ojej, jak tu się pozmieniało :) na początku zastanawiałam się czy na pewno trafiłam pod dobry adres;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmiany, o ile są dobre...to tylko im przyklasnąć, a jeśli nie... to odpuścić trzeba;-)) Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  13. Maseczki z Natura Siberica jeszcze nie miałam ale szampony tej firmy uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeszcze poszaleję i szampon wypróbuję, skoro jesteś zachwycona:-)

      Usuń
  14. Nie znam tej firmy. Może kiedyś skorzystam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze warto spróbować, a nuż się okaże, że to dobra próba:-))

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Mama powinna być zadowolona:-) Pozdrawiam Ciebie i Ją serdecznie:-))

      Usuń
  16. Chyba kupię, nie tylko mamie ale i sobie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także, spodobała mi się od razu :)

      Usuń
    2. Wypróbować warto...mam nadzieję, że nie będziecie zawiedzione tym wyborem:))Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  17. Dla mnie to nowosc.Musze sie zainteresowac.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wspaniale, że się przydałam wyrażając swoje opinie:-))

      Usuń
  18. Miałam kilka kosmetyków tej marki, zawsze byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, jestem już spokojna, że nie tylko mnie zadowoliły:-)

      Usuń
  19. Tej maski nigdy nie widziałam ale jak tylko będę miała okazję wypróbować to to zrobię:).Ogólnie super działają również maski Koreańskie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Koreanki są ładne i wyglądają zadbanie. Trzeba wypróbować koniecznie:-))

      Usuń
  20. Nie znam tej maseczki, ale wydaje się dobra, bez szkodliwej chemii, chociaż jak podchodzę ostrożnie do kosmetyków, które jak zapewnia producent, nadaja się do każdego rodzaju cery.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo zwracam uwagę na składniki produktów kosmetycznych...mnie ta maseczka zadowoliła, a cerę mam raczej mieszaną. Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  21. Nie znam, ale tyle dobrych słów o tej maseczce, więc wypróbuję. Dzięki za podpowiedzi kosmetyczne:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co:-) Polecam się nna przyszłość:-))

      Usuń
  22. ciekawy produkt:)uwielbiam maski do twarzy ale tej jeszcze nie miałam:)
    Musze ją koniecznie wypróbować zwłaszcza że jest bez tych SSLów,Parabenów...:)
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To istotne, że nie zawierają tej chemii, bardzo na to zwracam uwagę:-))

      Usuń
  23. Jak tak wysoko ją oceniasz to chętnie po nią sięgnę, bardzo lubię rosyjskie kosmetyki maseczki do twarzy zwłaszcza fitoaktywna idealnie się u mnie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś ostatnio wszystko jest po mojej stronie...kosmetyki również nie zawodzą... zaczynam się bać;-))

      Usuń
  24. Ciekawy czy u mnie by się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Muszę ją koniecznie polecić mojej mamie, sądzę, że działanie przypadnie jej do gustu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrowienia dla mamy i trzymam kciuku za działanie efektywne maseczki:-))

      Usuń
  26. Nie lubię zmywalnych maseczek za bardzo :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Jest więcej pracy...to prawda:-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Stara Kobieta... i ja , Blogger